טיול ג'יפים בגולן בחורף

טיולי ג'יפים בגולן בחורף - החוויה משגעת

אם מזג האוויר קר, גשום או מעונן חלקית אז זה מצוין, זה הזמן לטיול ג'יפים ברמת הגולן וכששואלים ג'יפאי למה זה הזמן לטיולי ג'יפים בגולן בחורף?  אז התשובה תהיה כי עכשיו הגולן ירוק, הנחלים זורמים ואין חוויה גדולה מלחצות בג'יפ 4*4 נחל זורם.

טיולי ג'יפים בחורף ברמת הגולן

חווית אקסטרים שאין דומה לה. זוהי התרגשות מדהימה לעבור ולצלוח שלולית בוץ ולראות את הנחלים זורמים לכנרת, לחצות את נחל זאכי, נחל סמק, נחל המגרסה, נחל אל על ונחל כנף למרגלות מושב רמות.

כיף גדול לראות את נוף הכנרת ולהשקיף אל עבר העיר טבריה, הר תבור וצפת ,מירון ומצוק הארבל מרמות. לטיול חורפי מאתגר ומהנה צריך לבוא לטיול משפחות לרמת הגולן, ינואר ,פברואר, מרץ חודשי החורף הקרים אין יפה מהחודשים הללו לטיולי שטח.

טיול ג'יפים בשלג
טיול ג'יפים בגולן בחורף עם טיולי ג'יפים קסם הטבע

אני מזמין אתכם לטיול בגולן בעקבות הפטריות שצומחות אחרי הגשם (זהירות לא קוטפים לבד בלי מי שמבין להבדיל בין פטריות רעילות ל פטריות למאכל), פריחת הרקפות בין הסלעים, נוריות, צבעוניים, החרדלים הכלנית האדומה.

היופי של הגולן עוצר נשימה בזמנים אלו, האדמה מתכסה בירוק ממש כמו אירופה. אז באים לצימר באחד ביישובים ברמת הגולן, אין צורך לנסוע אלינו אני אבוא לאסוף אתכם מהצימר לחוויה מגבשת. בטיול נעשה הפסקת תה צמחים מחמם.

בימי השלג מומלץ להזמין טיול ג'יפים ל- 3 שעות לנסיעה לכיוון השלג, ניסע בציר המים ליד תל סאקי, נחצה שלוליות רבות בדרך, נגיע לשלג ונבנה בובת איש שלג אמתית,  נצטלם וכמובן האחראיות שלכם גם לפתח שיהיה באמת תמונה לשיים גם על המקרר למזכרת.

אז עכשיו שהגולן יפה כול כך קחו פסק זמן מהמירוץ וקחו את המשפחה לזמן איכות, התנתקו מהנייד ובואו ל:

טיול ג'יפים בגולן

ניתן לשלב את הטיול עם אטרקציות בצפון שישלימו את החוויה. התייעצו איתנו ונשמח לעזור ולהמליץ על טיולי ג'יפים ברמת הגולן המתאימים לכול המשפחה, גם תינוק בכיסא בטיחות ייהנה מהחוויה.

לחברתנו טיולי ג'יפים קסם הטבע גם ג'יפים סגורים לפי בחירתכם כך שאם אתם לא בנויים לטיולים רגליים, תגיעו איתנו לעומק השטח ותיהנו מטיול ג'יפים מדהים עם חווית גולן בלתי נשכחת.
הזמן המושלם  להגיע לטיול ג'יפים בגולן בחורף עם טיולי ג'יפים קסם הטבע

טיול ג'יפים בשלג

מטיילים משתפים חוויות

טיול ג'יפים ספארי לילה

רוני לקח אותנו לחוויה מדהימה !!!
בחושך מוחלט ראינו בעלי חיים ושמענו תנים.
רוני הסביר לנו על בעלי החיים. חוויה שווה שווה!!!

ארז בכר

טיול ג'יפים בכנרת

היה טיול ג'יפים מושלם למשפחה עם ילדים קטנים .
רוני היה נהג אדיב ומסביר עם המון סבלנות ולקח אותנו לפינות חמד באיזור .

יצחק

טיול ג'יפים בנחלי הצפון

חשוב לציין נהננו מאוד שלחו לנו נהג בשם רוני עם מזג טוב ודרך ארץ מלא בידע והיסטוריה. שימח את הילדים והמשפחה, חשוב לציין שאנו משפחה חרדית. והוא נהג בצניעות ופרטיות. הילדים חדורי חוויה מכל רגע, ואנו מאוד מודים לכם!

יוסף

טיול משפחתי

היה מעולה
המדריך העביר לנו את החוויה בצורה מושלמת. נהנינו מהמור"קים, מההסברים ההיסטוריים והאותנטיים, ומהטבילה בנחל.

מאיר וריעות גבאי

טיול ג'יפים בכנרת

היה טיול מושלם תודה

מאיר גבאי

טיול ג'יפים ברמת הגולן

הזמנתי מכם טיול ג'יפים למשפחתי
לתאריך 3/8/2023 סה"כ 3 ג'יפים.
רציתי לציין שמאוד נהננו מהמסלול, כמו כן הדיוק בזמנים, האדיבות והסובלנות, הידע הרחב של הנהגים/מדריכים.
תודה רבה

יעקב

טיול ג'יפים בצפון

היה טיול ג"יפים מהנה במיוחד, הילדים מאוד נהנו והמדריך היה סובלני ומסביר פנים
המסלול יפיפה ,תודה רבה

צילה
9 באוגוסט 2023

טיול ג'יפים בגולן ספונטני עם "קסם הטבע"

טיול ג'יפים ברמת הגולן בחורף
טיול ג'יפים בגולן בחורף
התקשרנו בצהרים בספונטניות ובאופן מפתיע היה לקסם הטבע מקום בשבילנו…
אביה תיאמה לנו את הזמנים והתשלום בצורה נעימה ועניינית ורוני עשה לנו טיול חוויתי, סיפורים, מידע על פרחים, עופות, מרעה וחיות בר
אנו זוג עם ארבעה ילדים בגילאי 5-9 והיה מותאם להם ולנו .. לא היה רגע דל!! חוויה אמיתית!!

אח"כ רוני נתן לילדים להאכיל את הסוסות שלו וקנינו מהשמן זיעת המדהים שהם מייצרים "משק הילמן"
יום פשוט נהדר!
ממליצים בחום!

משפחת ויכסלבאום
14 בפברואר 2023

טיול ג'יפים ברמת הגולן

היינו בטיול ג'יפים עם רוני, זוג ו-2 ילדים. היה ממש כיף, הילדים נהנו מאוד. מסלול יפה בליווי הסברים מעניינים. חוויה מצוינת.

משפחת כהן
12 בפברואר 2023

טיול ג'יפים בשלג … !!! ממליצים בחום טיול ג'יפים ברמת הגולן!

הכל התחיל מרעיון לטיול יומולדת לבת שלי שהפך לחוויה בלתי נשכחת !!! הג'יפ היה מקושט בבלונים, רוני המדריך היה כל כך אדיב, נחמד, חברה'מן עם ידע עשיר בכל הקשור למקומות שעברנו בהם. ידע רחב לגבי ההיסטוריה של המקומות וכל הקשור לחי ולצומח!
היו לנו הפסקות בטבע , מה שהפך את הטיול לעוד יותר חוויה של טיול טבע ולא רק נסיעה בג'יפ!
הנסיעה הייתה בטוחה ובאווירה כייפית וקלילה 🙂
הבת שלי חזרה עם חוויות ותאבון לשידור חוזר… כמו שגם כולנו!
לכן ברגע שרוני עדכן שהשלג מחכה לנו … תאמנו מייד טיול נוסף … והפעם חווית שלג!!!
נסענו עם אחיינים שלי ואחותי…
הטיול היה לגמרי "קסם הטבע" !!!!
הטיול התחיל במושב נוב ומשם לכיוון הבשנים (ליד אלוני הבשן)
בדרך נסענו וראינו נוף מהמם של ירוק ופורח … ומשם לנוף לבן וקסום…!!
הגענו ליער הבשנים הילדים הרגישו שהם באגדה קסומה ביער מכוסה שלג!
הילדים שיחקו בשלג, בנו צורות ובובות שלג …
ואז רוני ריגש אותנו עם שוקו חם ומתוקים…!!!
היה קסום ובלתי נשכח!!!
מחכים לטיול הבא……

מירה
12 בפברואר 2023

טיול ג׳יפים רמת הגולן

יצאנו לטיול ג'יפים עם קסם הטבע, חוייה יחודית מדהימה מאוד מגוונת , ונותנת הזדמנות שביימנו נדירה לשבת עם המשפחה ביחד ולראות חיות באוויר ואוירה שאין בשום מקום אחר . תודה רבה .

שגב

המלצה חמה על טיול ג'יפים ספארי לילה

הגענו , זוג עם 4 ילדים.
תאומים בני 10, בן 8 ובת 5. חגיגת יום הולדת.
היה מקסים , רוני הילמן היה כלכך אדיב ונחמד , השיב לכל השאלות , הסביר בסבלנות ובעל ידע נרחב ביותר! ראינו המון בעלי חיים , שתינו תה עם וופלים בטבע. פשוט חוויה קסומה, אין מילה אחרת לתאר.
היינו בסוף דצמבר , היה דיי קר … אבל הילדים היו בעננים , לא מפסיקים לדבר על זה.
אוסיף שיום למחרת הגענו למשק של רוני ואביה וקנינו שמן זית ודבש
וגם שם, אירחו אותנו בצורה מקסימה.
תודה על הכל , מצרפת תמונה למזכרת.
גלעד אורית
דניאל עידן יובל ואלמוג

אורית גרוסמן

טיול ג’יפים דרום רמת הגולן

טיילנו עםקסם הטבע רוני הילמן בשביל המים ליד מושב נוב. היה מזג אוויר חורפי במיוחד , טיילנו בשביל המים, רוני הנעים את הטיול בהסברים על ההיסטוריה של המקום, החיות והצימחיה. היתה לנו חוויה טובה. תודה!

רוית אברהם

טיול ג'יפים דרום הגולן ציר המים

ממליצה בחום על טיול ג'יפים קסם הטבע עם רוני הילמן. היתה חוויה מקסימה, חוויה של טבע נטו. נסענו בדרכים שאין שום סיכויי שהיינו מגיעים אליהן בעצמנו. נהננו מאוד

ליאת
13 בפברואר 2022

טיול ג'יפים בצפון ממליצים מאוד!

רוני מקסם הטבע לקח אותנו במסלולים שלא היינו מגיעים אליהם ללא הדיפנדר שחצה בקלות את השלוליות, טיפס על השבילים זרועי האבנים וירד לנחלים, בצרוף הסבריו המעניינים ואפילו כוס תה צמחים שחלט לכבודנו.
נהננו ממש!

כבי ומושי אשר

טיול ג׳יפים בגולן ביום שמש חורפי

זהו הטיול השני שלנו עם רוני מ״קסם הטבע״, בעקבות ספארי לילה מוצלח מאד. יצאנו הפעם בהרכב של זוג ושני ילדים בוגרים, בני 16 ו-19, לטיול שטח בנופים ירוקים, עם הרבה מים וזרימה, בטבע פראי, בו גם זכינו לצפות בין היתר בתן וחזירי בר. רוני הוא אדם מרתק ושופע ידע, והטיול איתו מעשיר ומהנה כאחד. מומלץ בחום ! מתכננים לחזור למסלול נוסף עם המשפחה המורחבת 😉

הילה גינגולד

תענוג של טיול ג'יפים בצפון – מומלץ בחום

היה לנו אחלה טיול ג'יפים בצפון עם רוני המדריך המקסים, הנחמד והסבלני. רוני לקח אותנו לטיול ג’יפים בשבילים נסתרים ומקסימים תוך מתן הסברים מרתקים על האזור וההיסטוריה שלו. נהנו מאוד!! מומלץ בחום!!

יעל
23 במאי 2021

טיול ג'יפים בדרום הגולן

נהננו מאוד מטיול ג'יפים  בדרום הגולן עם רוני במסלול כיפי ומרהיב ביופיו תוך הסברים מרתקים.
ביום חורפי ומעט גשום הייתה חוויה נהדרת לנו ולילדים..ממליצה בחום.

שרון שמש
23 במאי 2021

שדה חובה

נשמח לשמוע ממך על חוויית טיול הג'יפים שלנו

אל תחכו לחופשה! הזמינו מראש טיול לשעה נוחה: 0555634634

ניתן להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם ולעמוד לרשותכם בכל עניין ושאלה.