גלגל הרפאים " רוגם אל הירי"- המסתורין שברמת הגולן

גלגל הרפאים "רוגם אל הירי"-טיול ג'יפים מיסתורי ברמת הגולן

טיול ג'יפים ברמת הגולן אל מקום קסום ומסתורי

אנו מזמינים אתכם לטיול ג'יפים לא שגרתי, למקום קדום ומסתורי, מעגל אבנים קדום שנחשף על ידי יצחקי גל, לאחר מלחמת ששת הימים. המקום נמצא  במרכז מישור רחב המכוסה מאות דולמנים( מבני קבורה של נוודים מתקופת הברונזה הביינימית), במקום יש שלושה מעגלים גדולים מאבני בזלת ( קוטר המעגל החיצוני כ- 150 מטרים) ובמרכזם גל אבנים המתנשא לגובה של כ -7 מטר. המשקל הכולל של אבני הבזלת שמרכיבות את הגלגל הרפאים משוער כ– 37,000 טונות.

חוקרים רבים שאלו את השאלה המתבקשת ,מי בנה את זה? איך בנו את האתר? ולשם מה גייסו כל כך הרבה משאבים כדי לבנות אתר עצום כמו זה. אף אחד מהחוקרים לא הצליח לפענח את סוד האתר. קיימות השערות שונות לגבי ייעודם של מעגלי האבנים- אתר קבורה, מצפה אסטרונומי, אתר פולחני, ואפילו יש הסבורים שהמקום שימש כבסיס להתקשרות עם עב"מים, לוח שנה אשר חזה את מועדי השנה וכך ידעו מתי לעבוד את האדמה: זריעה, קציר, אסיף וכ"ו…

על מנת לזכות בתצפית המרשימה יש להגיע לאתר ברכב 4*4 , כמו כן על מנת למגר את גודל הציפיה, יש לדעת כי ניתן לצפות במלוא גודלו של האתר רק במבט על מהאוויר.

מומלץ להגיע לגלגל הרפאים ביום הארוך ביותר בשנה (21 ביוני), ביום זה מתאספים ברוג'ם אל הירי שוחרי העידן החדש וחובבי טבע ואסטרונומיה וצופים בזריחה ובקרני השמש הראשונות החודרות מבין חריצי האבנים אל פנים המעגל, ישנם אנשים הסבורים כי זה אתר אנרגטי ובאים לערוך באו מדיטציות וטקסי טיהור ותקשור. סימן לכך ניתן לראות בהשארת אבני חן וקריסטלים במקום.

טיול ג'יפים אל גלגל הרפאים

מאוד נהננו מהטיול ג'יפים בגלגל הרפאים, רוני נתן לנו הסברים למקום והסביבה. תודה ממליץ בחום

לאונרדו

טיול ג'יפים בצפון

הזמנו סיור מדהים  טיול ג'יפים בצפון עם רוני… עברנו באתרים מעניינים וזכינו לשמוע סיפורים מרשימים מן העבר…
ראינו נוף מדהים ונהנינו מחוויית ה-4×4 על שבילי הגולן היפיפייה…
תודה רבה רוני!
נמשיך להמליץ!

משפחת יאוך

טיול ג׳יפים בצפון

טיול ג'יפים בצפון בלילה

במוצאי שבת עשינו טיול ג׳יפ ים בצפון בלילה בשביל לראות את חיות הבר עם רוני. היה קסום, חוויתי ונהנו מאוד! מומלץ בחום.

טניה

טיול ג'יפים ספארי לילה

היינו בטיול ג'יפים ספארי לילה עם המשפחה (שלושה ילדים בגילאים 8 עד 17). היה נפלא. חוויה מסעירה ומרגשת. הילדים קיבלו פרוז'קטור והיו שותפים מלאים בחיפוש החיות. רוני מקסים ממש. חשבנו שכבר אי אפשר לחדש לנו בארץ והנה, חוויה חדשה מיוחדת עם טעם של עוד. היה מעולה!!

הילה

יצאנו לטיול ג'יפים משפחה של 13 איש. מגיל 3 ועד 70 פלוס. היה מ-ד-ה-י-ם!!!!
חוויה סוריאליסטית, מעבר לנסיעה בחושך מוחלט בג'יפ באמצע שום מקום, את חווית חיפוש החיות ומציאתן בטבע השומם לא נשכח לעולם. עוצמתי מאוד לילדים ולמבוגרים. מומלץ ביותר

עינת

טיול ג'יפים בלילה

טיול ג'יפים בלילה כיף גדול. חוויה נהדרת עם ניחוח של הרפתקה באפריקה. רמת הגולן נהדרת לטיול מים ונופים ויקבים(וגם קצת מורשת ממלחמת יום כיפור) סיימנו את היום עם רוני המדריך המנוסה והעשיר בידע. עם הג'יפ בשבילי השדות והטבע של הרמה…תנים זאבים איילים תנשמות דורבנים חזירים ושמיים זרועי כוכבים. היה ענק. נבוא שוב בעונה קצת שונה. תודה.

משפחת כספי, רמת השרון

טיול ג'יפים ספארי לילה

החלטה לעשות טיול ג'יפים ספארי לילה הייתה ספונטנית ומאוחרת. התכתבתי עם אביה וקיבלתי מענה מיידי באמצע הלילה, היה ברור שהיא רוצה לעזור. רוני הנהג היה מעולה, מקצועי ומעניין. היינו זוג ו4 ילדים.

אלינה

נירית

המלצה חמה על טיול ג'יפים ספארי לילה

הגענו , זוג עם 4 ילדים.
תאומים בני 10, בן 8 ובת 5. חגיגת יום הולדת.
היה מקסים , רוני הילמן היה כלכך אדיב ונחמד , השיב לכל השאלות , הסביר בסבלנות ובעל ידע נרחב ביותר! ראינו המון בעלי חיים , שתינו תה עם וופלים בטבע. פשוט חוויה קסומה, אין מילה אחרת לתאר.
היינו בסוף דצמבר , היה דיי קר … אבל הילדים היו בעננים , לא מפסיקים לדבר על זה.
אוסיף שיום למחרת הגענו למשק של רוני ואביה וקנינו שמן זית ודבש
וגם שם, אירחו אותנו בצורה מקסימה.
תודה על הכל , מצרפת תמונה למזכרת.
גלעד אורית
דניאל עידן יובל ואלמוג

אורית גרוסמן

טיול ג׳יפים רמת הגולן

יצאנו לטיול ג'יפים עם קסם הטבע, חוייה יחודית מדהימה מאוד מגוונת , ונותנת הזדמנות שביימנו נדירה לשבת עם המשפחה ביחד ולראות חיות באוויר ואוירה שאין בשום מקום אחר . תודה רבה .

שגב

טיול ג'יפים בגולן ספארי לילה

טיול ג'יפים בגולן חוויה של ספארי לילה מיוחדת במינה , לטייל על גבעות ברמת הגולן , לחפש בעליי חיים . הילדה ממש ממש נהנתה.

מיכל

טיול ג'יפים ספארי לילה בגולן

ממליצים בחום על טיול ג'יפים ספארי לילה עם רוני הילמן.
חוויה מרתקת וכיפית מאוד.
היינו בספארי לילה בעבר, אבל הטיול עם רוני הוא אחר, מיוחד, מלא אנדרנלין ומרתק.
רוני בן אדם מקסים ובעל ידע רחב.
מומלץ ביותר.

קרן היין

טיול ג׳יפים לזוג ספארי לילה ברמת הגולן

התמזל מזלנו וטיול ג'יפים הספארי לילה שלנו בדרום רמת הגולן יצא בליל ירח מלא. המדריך לקח אותנו להרפתקת לילה מרתקת בין השדות החקלאיים בדרום רמת הגולן וידע לזהות שם את כל החיות הרצות בשטח: שועלים, חזירי בר ועוד. סיימנו את הטיול בעצירה ליד מאגר מים טבעי גדול שם הכין לנו במקום תה מהטעימים ששתינו מעלי לואיזה ולימונית גרניום טריים עם ״באפלות״ בטעם לימון. מאוד ממליצה על חוויית הלילה יוצאת הדופן הזו!

אסי

טיול ג'פ עם רוני הילמן

טיילנו עם רוני לרוג'ום אל-הירי. היה מדהים. רוני מכיר כל צעד ושעל, מתמצא בצמחייה, ויש לו עין חדה – הוא רואה תוך כדי נהיגה כל צמח מעניין, כל עוף דורס שעף בשמים אפילו במרחק רב. קיבלנו הדרכה מקצועית מאד ממדריך אמפטי וסימפטי. הוא קשוב מאד לבקשות הנוסעים, הוא מגיע למקומות שאי אפשר להגיע אליהם ברכב פרטי. הוא איש הגולן בכל רמ"ח אבריו, מלא ידע, ומהמקום הזה נעשית ההדרכה שלו.
ביום לאחר הטיול נסענו עם רוני לטיול נוסף (למפגש הנחלים). היו לנו שני ימי טיול קסומים.

רחל ומשה פולק

לבירורים והזמנות חייגו:0555634634

או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולעמוד לרשותכם בכל עניין ושאלה.