טיולי ג'יפים בגשם ברמת הגולן

טיול ג'יפים בחורף ברמת הגולן

טיולי ג'יפים בחורף ברמת הגולן
טיולי ג'יפים בגשם ברמת הגולן

בואו לצפות בזרימות , ממש כמו בשיר חורף הגשם מטפטף על העורף וקר….

ישנם שתי אפשריות ושתיהן טובות , אפשרות אחת לשבת ליד אח העצים בצימר בגולן ולהתבונן אל הגשם דופק על החלון וביד כוס תה חם עם בת הזוג או ברקע קול צחוקם של הילדים או שלא קול צעקתם של הילדים ופשוט לתפוס את אווירת החורף ולהירגע ממרוץ החיים ואולי תצליחו לדמיין שאתם באירופה כי כך נראית רמת הגולן בחורף .

אפשרות שנייה מתאימה יותר לאוהבי האתגר שביניכם והיא לקחת מעילים, כובע צמר מחמם , מצלמה או להשתמש בפלאפון , מצב רוח ולצאת למסע.

טיול ג'יפים ברמת הגולן

טיפ קטן אתם לא יוצאים למסעדה, אירוע, קולנוע . אתם יוצאים אל הטבע כדאי להתלבש בהתאם . אל תגיעו עם הבגד הכי יפה שיש לכם אין בטבע למי להשוויץ בהם, הגיעו עם בגד שיהיה לכם נוח לשבת על סלע וללגום תה צמחים בשטח . כמו כן נעלי עקב תשאירו בצימר , הגיעו עם נעליים נוחות ( לא יוצאים למסלול רגלי אבל נתאים עצמנו לתנאי השטח) את היופי תשאירו לטבע.

אז מה עושים בטיול ג'יפים בגשם ברמת הגולן?

נצא אל הטבע לצפות בנרקיס פורח ( מלך הביצות) ואירוסים .לאחר שתצטלמו עם רקע הפרחים , נמשיך בטיולי ג'יפים בגולן המרהיב לכיוון תל סאקי – שם נשמע על גבורה , אחוות אחים מה שמאפיין אותנו העם היהודי . האתר נכבש במלחמת יום כיפור והחיילים שלנו שהיו במוצב שמרו אחד על השני ועל רמת הגולן בחירוף נפש ( לא תמיד רמת הגולן הייתה פסטורלית) . מכאן ניסע בג'יפ לראות את זרימות הגשמים ונמשיך לכיוון ציר המים , נחצה במעברי מים רבים , זהירות מי שמגיע עם הג'יפ הפרטי לפעמים מעברי המים עמוקים , כדי להנאות מעוצמת הזרימות ושהפריצים בנסיעה . מומלץ לצאת בשיא הגשם ולא לחכות בצימר  עד שהגשם יחלוף .נמשיך במסלול לכיוון מיקום שפיכת הזרימות והוא מאגר בני ישראל – זהו מאגר מים הגדול בגולן היכול להכיל בתוכו 7,500,000 מיליון קוב, מאגר זה משמש את חקלאי רמת הגולן . אך כיוון שלצערנו ב 4 שנים האחרונות לא ירדו ברמת הגולן מספיק גשמים  המאגר מתייבש .

מאגר בני ישראל זה מקום מקסים לעצירת תה ג'יפאים עם מקל קינמון , פומלה אדומה , או מה שיתחשק לי באותו היום  לאחר שהתחממנו ניסע לתוך ואדי אל על לכיוון מושב נוב  , אולי נוכל לפגוש בדרך בצביים .

אצלנו בטיולי ג'יפים קסם הטבע יוצאים לשטח רק עם ציוד ג'יפ מתאים שזה כננת וחבל משיכה מתאים ,אז אל דאגה גם עם נתקע אתם רק מרוויחים חוויה .

לבירורים והזמנות חייגו:0555634634

או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולעמוד לרשותכם בכל עניין ושאלה.